ثبت شركت ، ثبت برند 09129401482 دفتر وكالت مهر
وكيل دفتر وكالت موسسه حقوقي وكيل در كرج و تهران
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 7
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

اخذ رتبه 5 پيمانكاري در كرج

همواره براي رسيدن به موفقيت بايد راهي نه طولاني ولي درست را در پيش گرفت. گرفتن رتبه شركت يكي از ملزومات كار هر شركت پيمانكاري مي باشد كه نميتوان در دنياي امروز كه اعتبار شركتهاي فني مهندسي به گريد و رتبه آنها مي باشد را ناديده گرفت. هرچند مناقصات دولتي را به شركتي كه حداقل رتبه 5 پيمانكاري را ندارد نميدهند. اين يكي جزئ لاينفك مناقصات دولتي و حتي در برخي موارد در پيمانهاي خصوصي نيازمند رتبه هستند. حال اين سوال پيش مي آيد كه راهكار مسئله چيست ؟ و چگونه مي توان اين مسئله نه چندان دشوار را برطرف ساخت ؟

براي يك پيمانكار گرفتن رتبه شركت در حال حاضر امري حياتي است و در فصل مناقصات كه از ماههاي دي بهمن و اسفند و البته فروردين و ارديبهشت را هم شامل مي شود اين مسئله خيلي حاد تر مي شود. قابل بيان است مورادي را كه به ذهن مديران شركتهاي پيمانكاري مي افتد از اين سوالات دور نيست كه شرايط اخذ رتبه 5 پيمانكاريچيست؟ يا اينكه شرايط اخذ رتبه 5 ابنيه با شرايط اخذ رتبه 5 تاسيسات چه تفاوتي دارد ؟ آيا به طور مثال ميتوان دو رشته تاسيسات و نيرو را با هم اخذرتبه نمود؟ يا اينكه كدام يك از پايه ها را ميتوانيد با هم اخذ كنيد؟ به هر حال سوالات تخصصي اي كه به ذهنتان خطور مي كنيد حاكي از آن است كه نياز به خبره اينكار هستيد.

اخذ رتبه در كرج

براي پيشروي در مراحل انجام كارهاي تخصصي اخذ گريد و رتبه شما مي توانيد از صفر تا صد كار را از مستر گريد بخواهيد و در تمامي مراحلي كه به نظر خودتان نياز به مشاوره يا انجام فني كار را داريد با بهترين مشاورين رتبه بندي در سطح كشور و استان البرز جلسه داشته باشيد. در استان البرز و شهر كرج تنها مركز تخصصي اخذ رتبه و رتبه بندي فقط مجموعه مستر گريد است كه به صورت متمركز و تخصصي با كمترين خطا و البته با يك رزومه گسترده و عالي در خدمت شماست. ليست مشترياني كه ما در دست داريم كه با نهايت رضايتمندي صددرصدي ازكار ما نشان دهنده تعهد به كار مشتريانمان است كه با افتخار اعلام ميكنيم كه بهترين خدمات را به شما ارائه مي دهيم.

مستر گريد

70 33 20 32- 026 , 33 48 66 88 - 021

475 0 057 - 0912

 

 

 

امتياز:
بازديد:
[ ۶ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۳۳:۵۷ ] [ مهرآويد ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

دفتر وكالت در تهران و كرج 09129401482 09129401481 02144062247 02632203370 09128963121
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی