ثبت شركت ، ثبت برند 09129401482 دفتر وكالت مهر
وكيل دفتر وكالت موسسه حقوقي وكيل در كرج و تهران
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 3
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

اداره ثبت شركتها

 


قبل از اينكه بدانيم در اين مركز چه اموري پيگيري مي گردد بايد آنرا به خوبي بشناسيم تا در مواقعي ضروري ديگر به دنبال راهنما نباشيم و سريع به مقصود خويش برسيم. اداره ثبت شركتها يكي از زير شاخه هاي اصلي سازمان ثبت اسناد و املاك كشور است كه خود آن ارگان هم زيرمجموعه قوه قضاييه كه يكي از قواي اصلي جمهوري اسلامي هستند. در مجموع هر سندي قانوني ثبت شده در ايران در اين نهادها قابل يافتن است. نهادهاي فوق از وزارت خانه هاي كشور جداگانه عمل مي كنند ولي از لحاظ قانون كشوري تابع يك مقام واحد هستند.

وظيفه اداره ثبت شركتها
در هر شهري تقريبا مركزي وجود دارد كه اين اتفاقات را به ثبت مي رساند به طور مثال ثبت شركت در كرج در استان البرز و در شهر كرج صورت مي پذيرد ولي متولي ثبت برند در كرج نهادي ديگر بنام اداره مالكيت صنعتي كه ثبت علامت تجاري در كرج هم به عهده آنهاست. تغييرات شركت ها و موسسات نيز مي بايد در اداره ثبت شركتها انجام گيرد و همه مديران موسسات و شركت ها و تمامي كساني كه با مديريت آنها سر و كار دارند بايد اداره را بشناسند و از قوانين موجود تبعيت نمايند.

آدرس اداره ثبت شركتها
همانطور كه در متون قبلي اشاره با توجه به بزرگي يا كوچكي يك منطقه ، شهر ، شهرستان يا استان مستقل يا وابسته بودن اداره ثبت شركت هاي آن مشخص مي گردد و ارتباط خاصي با ديگر متغير ها ندارد. براي دستيابي به آدرسهاي ادارات ثبتي به سايت آن مراجعه شود و يا با ثبت شركت مهرآويد كرج به صورت تماس تلفني يا اينترنتي و از طريق سايت با كارشناسان حقوقي و مشاوران ثبتي ارتباط بگيريد.

اداره ثبت شركتهاي كرج، اداره ثبت شركت ها، ثبت شركت در كرج، ثبت برند در كرج، ثبت علامت تجاري در كرج،ثبت شركت مهرآويد
09129401482   ---  02632553052  
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ] [ ۱۰:۲۵:۵۶ ] [ مهرآويد ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

دفتر وكالت در تهران و كرج 09129401482 09129401481 02144062247 02632203370 09128963121
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی